Rainin'becka

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Becka - 18 augusti 2011 21:51

Helleu alla!        


Här kommer lite heta musiktips. Denna gången kommer det vara lite godbitar från ett tag sen. Jag gillar inte gammal musik men när jag lyssnar på lite musik som jag förut gillat så väcks gamla minnen 8D 


  • Microphone/ Runaway/ Step up/ Love Killer - Darin
  • Unsubstantial blues
  • Love the way you lie - Eminem ft. Rihanna
  • Standing where you left me - Erik Hassle
  • With or without you/ Beutiful day - U2
  • Party in my head - September
  • Amaranth - Nightwish
  • Baksmälla - Petter, September
  • Your betrayal - Bullet for my Valentine
  • Just can't get enough - The black eyed peas
  • Ur so gay - Katy Perry
  • Never again - Kelly Clarkson
  • Whataya want from me - Adam Lambert
 
Det var alla musiktips från mig just nu! Kommentera gärna vad ni tycker! 8D Imorgon kommer Dagens Outfit och lite mer tips på kläder!   
 
 
Ha det bäst alla!  
     
Av Becka - 18 augusti 2011 13:10

Halloj alla!


Nu har jag skaffat en Header och en ny bakgrund! :)

Säg till och kommentera vad ni tycker om den och om ni tycker att jag ska göra något annorlunda eller om min gamla bakgrund var finare :)

Och tack så mycket för headern snorptorpan.bloggplatsen.se! 

   

Av Becka - 18 augusti 2011 12:08

Go morron! :3


Hoppas att eran dag kommer att bli bra! Själv ska jag i princip bara gömma mig i ett hörn och inte visa mig för en enda människa med detta ögat jag har... Vet inte om svullnaden har gått ner lite men tror inte det... Jag ser hemsk ut och jag bara hoppas att det går ner idag! 


 

Snart ska jag även färga mitt hår. Hade tänkt testa att färga det lite mörkare i botten och de undre håret och ha det lite ljusare överst. Hoppas det funkar :)

 

Har även beställt en röd eyeliner, två par hårfärlängningar, en blå och en svart och ett par örhängen från Shock! (www.shock.se) De ska komma senast måndag, men hoppas att de kommer imorgon!

   

Presentation


Välkommen till min blogg! :D
Läs, kommentera och sprid gärna =D :3

Undrar du någonting? Fråga!

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska göra med bloggen?
 Ingenting, den är bra och intressant som den är :)
 Skriv fler recensioner och betygsätt fler böcker/låtar/filmer mm
 Tipsa mer om kläder och lägg upp mer Dagens Outfit
 Visa mer med sminkning, t ex steg för steg mm
 Ta mer bilder!
 Skriv mer!
 Skriv mer som handlar om träning och kost :)
 Skriv fler recept

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen :)

Här är de senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något i Gästboken :)

Bloggen i ett annat språk?

Kommentera inläggen!

Så blir jag jätteglad :)   


Ovido - Quiz & Flashcards