Rainin'becka

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Becka - 3 augusti 2011 21:07

Hallåå!

Man får ta vara på detta fina väder vi har haft idag, själv har jag solat och badat hela dagen. Sedan nu på kvällen körde vi ner till Piren och köpte mjukglass 8D  NomNomNom<3

Vad har ni gjort idag?


Lite fakta om mig och vad jag gillar: (jag vet att det är konstiga kombinationer, men det är inte tillsammans jag gillar dem)

  • Majs. Älskar majs, tycker det är riktigt gott. Kan sitta och äta en burk majs bara så där.
  • Soya. Sjukt gott! Kan ha det på nästan allt. Älskar även salt, och soya är ju salt...
  • Kolasås. Älskar kolasås. Den bästa såsen att ha på glass och annat.
  • Jordnötssås. NomNomNom, kan jag bara säga.                                                  
                                                      
                                                      
                           Vad tycker ni om för saker? Kommentera gärna och berätta.                                                     
                                                      
                                                      
                                                      
          Det var allt från mig idag, och kom ihåg, kommentera gärna om vad jag ska blogga om!                           

 

 Kram!












Av Becka - 3 augusti 2011 11:59

Gomorron alla goa!  


 

Idag ska jag till min farmor och farfar och sova över där med min lillebror. De har en pool så det blir mycket badande, som tur så är vädret på rätt humör idag! 


Som vanligt så är jag trött de första timmarna på morgonen...  


 

Och nu till Dagens Outfit! 

     

En svart klänning som man kan ha strumpbyxor eller leggings till. Man kan även ha byxor till denna. Väldigt bekväm och bra att ha när det är varmt ute. Köpte den på H&M.  


Tänker på att kanske testa på att videoblogga också. Vad tycker ni?  



 

Ha de bra!


 

Kram! 

Presentation


Välkommen till min blogg! :D
Läs, kommentera och sprid gärna =D :3

Undrar du någonting? Fråga!

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska göra med bloggen?
 Ingenting, den är bra och intressant som den är :)
 Skriv fler recensioner och betygsätt fler böcker/låtar/filmer mm
 Tipsa mer om kläder och lägg upp mer Dagens Outfit
 Visa mer med sminkning, t ex steg för steg mm
 Ta mer bilder!
 Skriv mer!
 Skriv mer som handlar om träning och kost :)
 Skriv fler recept

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen :)

Här är de senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något i Gästboken :)

Bloggen i ett annat språk?

Kommentera inläggen!

Så blir jag jätteglad :)   


Ovido - Quiz & Flashcards