Rainin'becka

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Becka - 12 augusti 2011 23:02

Hej alla!

 

Ville bara säga gonatt till alla er! Ska om en stund lägga mig och läsa något bra 

 

Btw, tycker ni att jag ska ha det som jag har det nu eller ska jag ha en header? Snälla kommentera vad ni tycker!



Har bestämt att jag ska blogga mer om kläder, ska bli bättre på att tipsa er om kläder och lägga upp fler Dagens Outfit!   


Ska även ta fler bilder  


 

 

Här kommer en rolig del ur "Morgan Pålsson - världsreporter" Muffel-Duffel. Jag tycker väldigt mycket om den. Så här kommer den! :

 


 

Have Fun!    

   

          



Ps. Tipsa jättegärna andra om denna bloggen, kommentera, rösta på frågan här till vänster!   

Och vill ni bli länkade så bara säg till!        










Av Becka - 12 augusti 2011 20:28

Tjena alla underbara människor!


Idag är det fredag! Härligt, man känner att veckan har varit både givande och rolig. Denna fredagskväll hade jag bara tänkt att ta det lugnt, se någon bra film, mysa etc.

 

Hur brukar ni fira era fredagskvällar? =D 

 

Här är lite boktips från mig! =D

 

  • Korpens Port av Anthony Horowitz. En oerhörd ondska är påväg att ta över världen och bara fem barn kan stoppa den. Det värsta är att ingen av de utvalda vet att de är utvalda och de känner inte ens varandra...
  • Fråga Alice av anonym. En sanningsbaserad bok om en vanlig tonåring som börjar att droga. I dagboksformat.
  • Sanningen om Alice av Rebecca James. Baserad på den första boken.
  •  Ingen vanlig häxa av Eva Ibbotson. Riktigt rolig och bra om en ovanlig häxa som är snäll.
  • Okänd identitet av Lisa Scottoline. En känd advokat ser ska möta sin klient som visar sig se exakt likadan som henne... 
Det var alla boktips för ikväll :) Kommentera gärna!   
   

 

Presentation


Välkommen till min blogg! :D
Läs, kommentera och sprid gärna =D :3

Undrar du någonting? Fråga!

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska göra med bloggen?
 Ingenting, den är bra och intressant som den är :)
 Skriv fler recensioner och betygsätt fler böcker/låtar/filmer mm
 Tipsa mer om kläder och lägg upp mer Dagens Outfit
 Visa mer med sminkning, t ex steg för steg mm
 Ta mer bilder!
 Skriv mer!
 Skriv mer som handlar om träning och kost :)
 Skriv fler recept

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen :)

Här är de senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något i Gästboken :)

Bloggen i ett annat språk?

Kommentera inläggen!

Så blir jag jätteglad :)   


Ovido - Quiz & Flashcards