Rainin'becka

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Becka - 6 augusti 2011 22:52

Heeej!


Sitter här med blöta kläder och äter paprika och gurkstavar med Guagamole (som jag älskar!) och en skål popcorn. Det är mitt lördagsgodis  


 

Nyss varit hos en kompis (Viktor) och sett på film ;D När jag cyklade hem så började det regna som in i!

Så därför jag har blöta kläder, men de har torkat lite. Mina strumpor kunde man vrida ur litervis med vatten. Tygskor är ju så vattentäta  x)



 

Vad har ni gjort denna lördagskväll?

Tänker på om jag ska se en film som heter "Queen of the dammed" eller Solsidan. Den (och Vänner) är favoritserierna! 



Kram!

Av Becka - 6 augusti 2011 18:05

Tjena allihopa!


Dags för lite musiktips!  


 

  • John Mayer - Free fallin'       
  • September - Party in my head
  • Daughtry - September
  • Pussycat dolls - When I grow up
  • The black eyed peas - Where is the love 

  • Natasha Bedingfield - These words
  • Daniel Adams Ray - Gubben i lådan / Lilla Lady 


Senare blir det boktips bland annat  


Ha en härlig lördagskväll!


 

 

Kram!       





Av Becka - 6 augusti 2011 17:58

Tjenixen alla! 


Det är bara att fråga på om ni undrar någonting  

Svarar på i princip allt  


 

Så fråga på =D


 

Här är en osminkad jag (ingen mobbning för det xD)

 


 

Om jag får min kamera att fungera normalt igen ( ) så ska jag förmodligen lägga upp dagens sminkning och outfit imorgon + videoblogga   


 

Så ha det bra nu så hörs vi!


 

Kram!    

Av Becka - 6 augusti 2011 16:07



Heej bloggen!  

 

Igår såg jag på Legally Blonde 1, den är sååå bra! Kan varmt rekommendera den. Tvåan är helt okej men trean är riktigt kass! Så se inte den. Jag hade sett ettan innan men det var så längesen så ville se den igen.


 

Sedan idag så stack jag till havet och badade med min låtsaspappa. Vi doppade oss en gång och det var rätt så kallt. 20-22 grader. Ingen sol men förvånadsvärt nog så var det rätt så mycket folk. Vad gör ni en sån här lördag?



 

Skulle egentligen jobba ikväll (med att passa barn) men det blev inställt.


 

Ska äta Tacos ikväll, och jag älskar Tacos! Favoriträtt.



 

 

 

Min kamera strular *suck* så det blir kanske inte så många nya bilder idag och kanske imorgon. Ska försöka fixa det  




 

 

 

 

 

 

 

     

Kommentera gärna! Ska även se en ny film ikväll, tipsar om den senare. Skriver lite mer senare!

Snälla kommentera om vad jag ska skriva om, vad som gör denna bloggen intressantare   



 


Kram!   




Presentation


Välkommen till min blogg! :D
Läs, kommentera och sprid gärna =D :3

Undrar du någonting? Fråga!

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska göra med bloggen?
 Ingenting, den är bra och intressant som den är :)
 Skriv fler recensioner och betygsätt fler böcker/låtar/filmer mm
 Tipsa mer om kläder och lägg upp mer Dagens Outfit
 Visa mer med sminkning, t ex steg för steg mm
 Ta mer bilder!
 Skriv mer!
 Skriv mer som handlar om träning och kost :)
 Skriv fler recept

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen :)

Här är de senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något i Gästboken :)

Bloggen i ett annat språk?

Kommentera inläggen!

Så blir jag jätteglad :)   


Ovido - Quiz & Flashcards