Rainin'becka

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Becka - 16 augusti 2011 22:58

Halöö!
 
 
Här kommer lite musiktips ifrån mig!
 
  • Lady av Modjo. 
  • Keep Going av Linda Eriksson.                    
  • It's not unusual av Tom Jones 
  • The pussycat dolls - When I grow up           
Det var allt från nu 8D Ha det bäst allihop! För det ska jag ha ;D                                                                                           
 
 
 

Av Becka - 16 augusti 2011 16:36

Halloj alla! 


Nyss gjort en mumsig och lite nyttigare kladdkaka. Den är jättegod ;D Receptet hittar ni i ett tidigare inlägg, klicka bara på "recept" bland kategorierna så hittar ni det :D

Här är lite tips från mig! 


När man har bakat en kladdkaka så kanske man inte vill ta upp alldeles för stor bit på tallriken. Då ska du först ha en lite mindre tallrik, men trots det så ser biten du tagit genast väldigt liten ut på tallriken. Konsten är då att fylla tallriken med goda tillbehör.

 Som på bilden här, ser väldigt lite ut kanske.

Men lägg till lite tillbehör!


 

   Här har jag lagt till Kesella Vanilj, bananer och bär C: 

Mums.                                                                                     









Presentation


Välkommen till min blogg! :D
Läs, kommentera och sprid gärna =D :3

Undrar du någonting? Fråga!

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska göra med bloggen?
 Ingenting, den är bra och intressant som den är :)
 Skriv fler recensioner och betygsätt fler böcker/låtar/filmer mm
 Tipsa mer om kläder och lägg upp mer Dagens Outfit
 Visa mer med sminkning, t ex steg för steg mm
 Ta mer bilder!
 Skriv mer!
 Skriv mer som handlar om träning och kost :)
 Skriv fler recept

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen :)

Här är de senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något i Gästboken :)

Bloggen i ett annat språk?

Kommentera inläggen!

Så blir jag jätteglad :)   


Ovido - Quiz & Flashcards