Rainin'becka

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Becka - 11 augusti 2011 22:24

Halloj alla!


Här kommer en till serie i bilder som jag själv gillar jättemycket  


 

Chandler kan inte sova och han ska precis göra varm mjölk men måste vara tyst för att inte väcka hans flickvän, Monica... 





Chandler: Shhhh...!                                                                                                                                                                     

 

  

Chandler: Förlåt. Jag tänkte värma mjölk för att somna.

 

Monica: I wokgrytan?

 

 

Monica: Du skulle ju läsa min trista bok.

 

Chandler: Den blev intressant!

 

Chandler: Jäkla Oprah!

 

Monica: Jag gör det, jag är ändå uppe.

 

Chandler: Vi kan sitta och prata hela natten som vi gjorde i början. Det vore kul.

 

Monica: Det låter roligt.


 

Chandler: Så hur låg blev du när den andra systern dör i boken?    

                                                                                                     Monica: Dör den andra systern!?                                                                                                                                               Chandler:... Nej... Jag pratade om den boken jag håller på och läser.                                                                                                                                                                                     Monica: Dör den andra systern i samlingsvolymen om "Acke och Sopprot"?                                                                  

 

   Chandler: Just det.

 

                                                                                                   Det var hela serien för idag  

 

För övrigt så har jag simmat idag. Lika roligt och härligt som vanligt   

Nu är jag rätt trött så ska bara ta det lugnt och lägga mig hyfsat tidigt   


 Kommentera gärna och glöm inte att rösta på frågan till vänster!    


 

Ha det bra alla  

    




































Av Becka - 11 augusti 2011 18:06

Heej bloggen och alla underbara bloggläsare!


Har nyss ätit och ska snart sticka till simningen =D

När jag hackade paprika till maten så såg jag en fin och lite rolig sak när jag hade hackat den i rundningar 8D 

 

Tyckte att det såg rätt fin ut, den var ju i olika färger 8D 


Iaf... Kommer en till serie i bilder när jag kommer hem och kanske lite musiktips =D 

   Det var allt från mig just nu, ha de bäst!              






Av Becka - 11 augusti 2011 15:34

Heej alla =D


Här kommer ytterliggare en serie i bilder från Vänner. Ross (den längsta i blå jacka och svart hår) och Joey har blivit utelåsta på taket. Nu måste de komma ner därifrån, för det är kallt och mörkt. Men hur det ska gå till får vi se...         



Ross: Monica! Öppna! 


 

 

Ross: Det är otroligt!                                     

Joey: Jag vet... Det finns bara ett sätt att komma ner.

Ross: Ja, vi har väl inget val.

 

Ross: Hjälp oss! 

 

   

Ross: Vi är utelåsta på taket och vi kommer inte ner!

 

 



Joey: Ross...? 

 

 

Joey: Jag tänkte att vi skulle klättra ner på brandstegen.


Ross: Jag vet, jag var inte klar...


 

 

Joey: Ohh... Okej.

 

Ross: Men oroa er inte!


 

 

Ross: Vi tar oss ner med hjälp av brandstegen!


 

   

 

     

 

   

 

Det var allt för denna serien! Kommer att fortsätta med dem, slänga in en sån serie lite här o var på bloggen  

 

Ha de bra!  


    

 










Av Becka - 11 augusti 2011 12:25

Godmorgon alla härliga människor!


Här kommer en länk till en jättebra blogg! Kolla in! =D 


http://flaxlund.bloggplatsen.se  

                                                                                                          







Presentation


Välkommen till min blogg! :D
Läs, kommentera och sprid gärna =D :3

Undrar du någonting? Fråga!

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska göra med bloggen?
 Ingenting, den är bra och intressant som den är :)
 Skriv fler recensioner och betygsätt fler böcker/låtar/filmer mm
 Tipsa mer om kläder och lägg upp mer Dagens Outfit
 Visa mer med sminkning, t ex steg för steg mm
 Ta mer bilder!
 Skriv mer!
 Skriv mer som handlar om träning och kost :)
 Skriv fler recept

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen :)

Här är de senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något i Gästboken :)

Bloggen i ett annat språk?

Kommentera inläggen!

Så blir jag jätteglad :)   


Ovido - Quiz & Flashcards