Rainin'becka

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Becka - 4 augusti 2011 21:32

Heej bloggen!


Idag har jag varit hela dagen hos min farmor och farfar och ägnat mig åt att bada, sola och varit och handlat lite. Har även tagit mig tid att lära mig lite Bridge. Inte för att man kan lära sig det på några timmar men lite om grundreglerna och lite sånt... Ska fortsätta med det och hoppas att jag kan lära mig det                                                                                                            

 

Nu över till klädesplagget jag köpte =D 

                                                         Det är av märket Ella M och bra kvalité. Köpte den på Lindex. Rekommenderas!                                                                                                                                                                                                Ska se en skräckfilm som heter "The Omen" ikväll. Imorgon eller senare kommer jag att recensera och betygsätta den!  Imorgon är det fredag och hade tänkt hyra filmer så då kommer fler betygsättningar och tips i helgen   


  

 

 

Kram!























Presentation


Välkommen till min blogg! :D
Läs, kommentera och sprid gärna =D :3

Undrar du någonting? Fråga!

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska göra med bloggen?
 Ingenting, den är bra och intressant som den är :)
 Skriv fler recensioner och betygsätt fler böcker/låtar/filmer mm
 Tipsa mer om kläder och lägg upp mer Dagens Outfit
 Visa mer med sminkning, t ex steg för steg mm
 Ta mer bilder!
 Skriv mer!
 Skriv mer som handlar om träning och kost :)
 Skriv fler recept

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen :)

Här är de senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något i Gästboken :)

Bloggen i ett annat språk?

Kommentera inläggen!

Så blir jag jätteglad :)   


Ovido - Quiz & Flashcards