Rainin'becka

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Becka - 5 augusti 2011 17:33

Heej alla bloggläsare!


Hade lite fel när det gällde Solsidan säsong 2. Eller inte fel, men serien ändrades efter de första avsnitten. De första avsnitten var bra, men inte Jättebra. Men det ändrades helt klart efter några få avsnitt. Den blev mycket bättre och roligare! 

Kan varmt rekommendera den. 




Kram! 

Av Becka - 5 augusti 2011 13:04

Gomorron bloggen och alla härliga människor! 


Fredag idag, härligt. Veckan lider mot sitt slut och helgen tycker jag är de mysigaste dagarna på veckan. 


Igår handlade jag säsong 2 av Solsidan. Vi hade redan säsong 1 och den var sjukt bra. Har börjat på säsong 2 nu och har kommit en tredjedel av den. Kan inte säga att den är riktigt lika bra som säsong 1 än men det kanske ändrar sig. 

Kan ju passa på att tipsa om lite andra roliga serier :3 

  • Kvarteret Skatan.
  • Friends (Vänner)
  • 2 and a half men (Två och en halv män)
  • The big bang theory 
  • How I met your mother
Så hoppas detta har hjälpt lite  
 
Själv älskar jag serien Friends (Vänner) och har sett alla säsongerna och har nästan alla. Kan rekommendera den starkt! Det finns 10 säsonger och kan köpas på t ex Hemmakväll för 199 kr per säsong eller på Bo Ohlsson för 149 kr per säsong. Finns såklart även på fler affären. 
Här kommer en rolig bild som jag tagit ur säsong 9 av Friends ;D
 
 
   
Kommentera gärna på Era tips och förslag!  
 
 
 
Kram! 
 

Presentation


Välkommen till min blogg! :D
Läs, kommentera och sprid gärna =D :3

Undrar du någonting? Fråga!

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska göra med bloggen?
 Ingenting, den är bra och intressant som den är :)
 Skriv fler recensioner och betygsätt fler böcker/låtar/filmer mm
 Tipsa mer om kläder och lägg upp mer Dagens Outfit
 Visa mer med sminkning, t ex steg för steg mm
 Ta mer bilder!
 Skriv mer!
 Skriv mer som handlar om träning och kost :)
 Skriv fler recept

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen :)

Här är de senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv något i Gästboken :)

Bloggen i ett annat språk?

Kommentera inläggen!

Så blir jag jätteglad :)   


Ovido - Quiz & Flashcards